Tüm HABERLER
  • Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Ziyareti

    Yeni paydaş kurumumuz Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi'ne 21-23 Temmuz arasında ziyaret gerçekleştirildi. Ziyaret sürecinde paydaş kurumumuzun "Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi" aktif edildi. Bu süreçte Organizasyon Yönetimi, Elektronik Belge yönetim Sistemi , Personel Yönetim Sistemi ve Öğrenci Bilgi Yönetim sisteminin geçişi ve eğitimi yapıldı. Toplantılar, kontroller ve verilen eğitimler sonucunda kullanıcılar tarafından UBYS kullanımına başlamış ve süreç takibinin daha iyi yapabilmesi sağlanmıştır.  Ziyaretin son gününde  Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi rektörü sayın Prof. Dr. Nihat Hatipoğlu ziyaret edilmiş, yapılan çalışmalar ve süreç hakkında bilgi verilmiştir.

  • Adnan Menderes Üniversitesi İKÇÜ Ziyareti

    UBYS'yi kullanmaya başlayacak olan yeni üniversitemiz Adnan Menderes Üniversitesi kurumuzu ziyaret etti. Ziyarete Genel Sekreter Baki Aslantaş, Öğrenci İşleri Daire Başkanı Hatice ÇATALOĞLU,Sağlık Kültür Daire Başkanı Mehmet BEZCİ ve Bilgi İşlem Daire Başkanı Ayhan  ATIGAN katıldılar.Öğrenci Bilgi Sistemi ,Personel Bilgi Sistemi ,Sağlık Kültür Spor Sistemi ve Elektronik Belge Yönetim Sistemi modülleri hakkında genel bilgilendirme ve sunumlar yapıldı. Bu modüllerin birbirleri ile olan entegrasyonuna değinildi.  Yapılan toplantıda ubys geçiş süreci veri aktarımları konuları konuşuldu. 

  • Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi bilgilendirme toplantısı

    Rektör Yardımcımız  Prof. Dr. Adnan KAYA ile  Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi bilgilendirme toplantıları kapsamında 13.06.2019 tarihinde Teknoloji Transfer Ofisi modülü ve Akademisyen Envanteri konularında toplantımız gerçekleştirilmiştir. Bilgi İşlem Daire Başkanlığı toplantı salonunda gerçekleştirilen bu toplantıda Teknoloji Transfer Ofisi modülünün daha etkin kullanımı için sistem iyileştirmeleri hakkında görüşülmüştür. Bu geliştirmeler ile birlikte girişi yapılan projelerin detaylı raporlanması da sağlanacaktır.

  • Ostim Teknik Üniversitesi İKÇÜ Ziyareti...

    Üniversite Bilgi Yönetim Sistemini kullanmaya başlayacak olan yeni üniversitemiz Ostim Teknik Üniversitesi kurumuzu ziyaret etti. Ziyarete Genel Sekreter Erturan Asiloğulları, Bilgi Yönetimi Daire Başkanı Atilla Hasan Turgut, Öğrenci İşleri D.Bşk ve İnsan Kaynakları D.Bşk.V. olan Savaş Yildız katıldılar.Öğrenci Bilgi Sistemi ,Personel Bilgi Sistemi ve Elektronik Belge Yönetim Sistemi modülleri hakkında genel bilgilendirme ve sunumlar yapıldı. Bu modüllerin birbirleri ile olan entegrasyonuna değinildi.  Yapılan toplantıda ubys geçiş süreci veri aktarımları konuları konuşuldu. 

  • Elektronik Belge Yönetim Sistemi ISO 13298 TSE Denetimi

    Kamu kurum ve kuruluşlarının oluşturacakları elektronik belge yönetim sistemlerinde TSE 13298 no’lu standarda göre işlem yapması Başbakanlığın 2008-16 Sayılı Genelgesi uyarınca zorunluluktur.  Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi kapsamında  Elektronik Belge Yönetim Sistemi Modülünün vermiş olduğu hizmet yeterliliği ve hizmetin kalitesi olarak Türk Standartları Enstitüsü tarafından hazırlanmış olan  TS 13298  - ELEKTRONİK BELGE VE ARŞİV YÖNETİM SİSTEMİ kriterlere uygunluğunu gösteren yıllık olağan denetim 18.06.2019 tarihinde TSE Uzmanı Serkan Bilecen'in  kurumumuza iştirakı ile gerçekleştirilmiştir.  Kurumumuz yapılan bu denetimi tek seferde başarılı bir şekilde geçmiştir.

  • Bilgi İşlem Daire Başkanlığı'nın Rektörlük Bayramlaşma Töreni Ziyareti

    Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Ailesi,  yaklaşan Ramazan Bayramı dolayısıyla  Rektörlükte düzenlenen bayramlaşma törenine katıldı. Rektörümüz sayın Prof. dr. Saffet KÖSE, Rektör Yardımcılarımız, Genel Sekreterimiz  ve Dekanlar başkanlığımız çalışanlarıyla bayramlaşmışlardır. Rektörlükteki bayramlaşma töreni ardından Bilgi İşlem Daire Başkanlığı personelleri Bilgi İşlem Daire Başkan V. Öğr.Gör . Fatih TUNCEZ ile bayramlaştı. Rektörlüğümüzün Ramazan Bayramı Tebrik Mesajı Başı rahmet , ortası mağfiret, sonu azaptan kurtuluş olan Ramazanın son günlerine ve bin aydan daha hayırlı olan mübarek Kadir gecesine erişmiş olmanın huzur ve mutluluğunu birlikte idrak ediyoruz. Bu vesileyle, İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi ailesinin,  Milletimizin ve İslam aleminin Kadir gecesini ve Ramazan Bayramını tebrik ediyor, hayırlar getirmesini diliyoruz.  

  • İzmir Yüksek Teknolojisi Enstitüsü İKÇÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Ziyareti...

    21 Mayıs Salı günü İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsünden Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Yabancı Diller, Enstitü Birimleri, Öğrenci Bilgi Sistemi, Enstitü İşlemleri, Yabancı Diller Modülü, sunumlarına katılmak için kurumumuza ziyaret gerçekleşmiştir. Yapılan sunumlarda Öğrenci Bilgi Sistemi, Yabancı Diller Modülü tanımı yapılmış  ve tüm süreçler hakkında bilgi verilmiştir. Eğitimlerde kurumdan gelen sorulara yanıt verilmiş , kurum süreçler hakkında bilgi sahibi olmuş ve soru cevaplarla interaktif bir ziyaret gerçekleştirilmiştir.

  • İzmir Yüksek Teknolojisi Enstitüsü İKÇÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Ziyareti...

    23 Mayıs Perşembe günü İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsünden Personel Daire Başkanlığı Akademik Birim, İdari Birim , Görevlendirme Birimi personelleri ve Yazı İşleri birimi personelleri Elektronik Belge Yönetim Sistemi, Personel Bilgi Sistemi sunumlarına katılmak için kurumumuza ziyaret gerçekleşmiştir. Yapılan sunumlarda Elektronik Belge Yönetim Sistemi ve Personel Bilgi Sistemine ait tanımı yapılmış  ve tüm süreçler hakkında bilgi verilmiştir. Eğitimlerde kurumdan gelen sorulara yanıt verilmiş , kurum süreçler hakkında bilgi sahibi olmuş ve verimli bir sunum gerçekleşmiştir . 

  • Bilişim Sistemleri ve Bilgi Güvenliği Farkındalığı Toplantısı

    Bilgi güvenliği temel farkındalığının arttırılması ve bu konularda verilecek eğitimlerin tanıtım toplantısı 16.05.2019 Perşembe günü saat 13:30’da Hekim Hacı Paşa konferans salonunda Daire Başkanlığımız tarafından yapılmıştır. Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Bilişim Ağları ve Donanım Şube Müdürlüğü Ağ ve Sistem Güvenliği Sorumlusu Öğr. Gör. M. Fatih AKBAŞ tarafından Bilgi Güvenliği Farkındalığı hakkında sunumunu katılımcılar ilgiyle takip etmiştir. ​Ardından Bilgi İşlem Daire Başkanı Öğr. Gör. Fatih TUNÇEZ tarafından üniversitemiz akademik ve idari personeline açılacak olan eğitimlerin tanıtımı yapılmıştır.  

  • İKÇÜ ÜBYS Ardahan Üniversitesi Ziyareti..

    8-09 Nisan Tarihinde Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi kapsamında Ardahan Üniversitesin’de Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı, Sürekli Eğitim Merkezi ve  Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğüne ziyaret gerçekleşmiştir. Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından Öğrenci Bilgi Sisteminin daha aktif olarak kullanımının sağlanması,  Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü tarafından Satın Alma Yönetim Sisteminin  aktif olarak kullanılması,  Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı tarafından stratejik yönetim bilgi sisteminin kullanımının sağlanması ve Sürekli Eğitim Merkezi modülünün aktif hale getirilmesi amacıyla toplantılar ve eğitimler düzenlenmiştir. Öğrenci İşleri Daire Başkanlığında yapılan toplantılar, kontroller ve verilen eğitimler sonucunda fakülteler süreç takibini daha iyi yapabilecek duruma gelmiştir. Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü Satın Alma Bilgi Sistemi modülünde ki satın alma süreci ile ilgili, Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Stratejik Yönetim Bilgi Sistemi modülü ile ilgili detaylı bilgi sahibi olmuştur. Sürekli Eğitim Merkezin'de Sürekli Eğitim Sistemi modül kullanımına yönelik tüm süreçler anlatılmıştır.  

  • Ulaknet Çalıştayı

    Tübitak-Ulakbim tarafından düzenlenen ve geleneksel hale gelen 13. ULAKNET Çalıştayında Bilgi İşlem Daire Başkanlığı olarak iki adet sunum yapılmıştır. Ulakbim yöneticilerinin, kamu ve vakıf üniversitelerinin bilgi işlem daire başkanlarının ve ekiplerinin katılımıyla kurumlarda yapılan çalışmaların, bilgi, deneyim ve tecrübelerin paylaşıldığı 13.ULAKNET Çalıştayına yoğun bir katılım olmuştur. Bilgi İşlem Daire Başkanı Öğr. Gör. Fatih Tunçez tarafından 25.04.2019 Perşembe günü 4. Oturumda “Üniversite Bilgi İşlem Daire Başkanlıkları Açısından Yazılım Geliştirme Süreçleri” başlıklı sunum, 26.04.2019 Cuma günü 3. Oturumda “Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi” başlıklı sunum yapılmıştır. Sunumlarından dolayı Ulakbim Müdürü M. Mirat Satoğlu tarafından Daire Başkanı Öğr. Gör. Fatih Tunçez’e teşekkür belgesi verilmiştir. Sunumlar yoğun ilgi görmüş ve sunum sonunda sorular cevaplandırılmıştır. 

  • Turizm Fakültesi Hizmet İçi Eğitimi

    Hizmet içi eğitim kapsamında Turizm Fakültesinde Üniversite Bilgi Yönetim Sisteminde yer alan modüller ile ilgili bilgilendirme toplantısı yapılmıştır.Verimli bir şekilde geçen bu toplantıda Personel Bilgi Sistemi, Elektronik Belge Yönetim Sistemi, Öğretim Elemanı Bilgi Sistemi ve Ek Ders Yönetim Sistemi anlatılmıştır. Toplantı sonucunda eğitim veren Bilgi İşlem Daire Başkanlığı personellerine Turizm Fakültesi tarafından teşekkür belgeleri verilmiştir.  

  • İç Kontrol Değerlendirme Toplantısı

    Kurumumuzun belirlediği, 5018 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat ile Kamu İç Kontrol Standartları Tebliği’nin gereklilikleri çerçevesinde üç ayda bir yapılması planlanan İç Kontrol Değerlendirme Toplantımızı gerçekleştirdik. Daire Başkanı Öğr. Gör. Fatih Tunçez başkanlığında iki oturumda gerçekleştirilen toplantıda doğru stratejilerle kurumsal başarının arttırılması için belirlenen süreçlerin durumu değerlendirilmiştir. 

  • Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi bilgilendirme toplantısı

    Rektör Yardımcımız  Prof. Dr. Adnan KAYA ile her cuma 09:30 'da yapılan Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi bilgilendirme toplantıları kapsamında 08.03.2019 tarihinde Mezun Takip Yönetim Sistemi hakkında toplantımız gerçekleştirilmiştir. Bilgi İşlem Daire Başkanlığı toplantı salonunda Kariyer Merkezi, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ve Öğrenci Toplulukları başkanlarının katılımıyla Mezun Yönetim sistemi kullanımlarında farkındalığı arttırmak için sistem kullanımı ve faydaları anlatıldı.   Öğrencilerin cv oluşturma süreçleri hakkında detaylar konuşularak mezuniyet sonrası süreçten bahsedildi. Sisteme yeni katılan özellikler ile tüm öğrencilerimiz mezuniyetten sonra da Üniversitemiz ile iletişimlerini koruyabilecek ve mesleğe atılırken ÜBYS ayrıcalıklarından faydalanabileceklerdir.

  • Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi bilgilendirme toplantısı

    Rektör Yardımcımız  Prof. Dr. Adnan KAYA ile her cuma 09:30 'da yapılan Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi bilgilendirme toplantısı kapsamında 09.11.2018 tarihinde saat:9.30 - 11.00 saatleri arasında Bilgi İşlem Daire Başkanlığı toplantı salonunda üniversitemizin Starateji Geliştirme Daire Başkanlığı, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı, BAP Koordinatörlüğü ve Teknoloji Transfer Ofisinin katılımıyla farkındalık toplantısı gerçekleştirdik. Toplantıda, ilgili birimlerin otomasyon sistemleri hakkında bilgiler verildi, birimlerin görüşleri alındı ve yapılması gerekenler kararlaştırıldı. Prof. KAYA üniversitemizde yapılan tüm kurum içi ve kurum dışı projelerin bilgilerinin otomasyon sistemine girilmesi ve istatistiklerin her açıdan görülebilir olması konusunda isteklerini belirtti. Prof. KAYA bu verilerin, ilerde bu bilgileri kullanıcak kişiler için önemli olduğunu ve bu konuyu önemle takip ettiğini belirtti.

  • TSE 13298 Belgesi

    TSE 13298 Belgesine sahip ilk kamu kurumu olan ve İKÇÜ ÜBYS kapsamında geliştirilen Elektronik Belge Yönetim Sistemi yazılımımız yıllık denetimden  geçerek yeni belgesini almıştır.

  • Kalite Yönetim Sistemi Yenileniyor...

    Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi kapsamında geliştirilen Kalite Yönetim Sistemi modülü Bilgi İşlem Daire Başlanlığı ve Strateji Geliştirme Daire Başkanlığının ortak çalışmaları ile yenileniyor. 2019 yılı içerisinde kullanıma açılması planlanan modülün analiz toplantıları yapılmış ve ekran tasarımlarına  başlanmıştır. Versiyon 2 olarak geliştirilen modülde hem görsel hemde kullanıma yönelik iyileştirmeler ile kullanıcı dostu arayüz planlanmaktadır. Kalite yönetim sistemi versiyon 2  çok yakında İKÇÜ ÜBYS’ de kullanıma açılacaktır.  

  • İKÇÜ ÜBYS Çanakkale 18 Mart Üniversitesi Ziyareti..

    5-6-7  Eylül tarihlerinde Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi kapsamında Çanakkale On Sekiz Mart Üniversitesin’de Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına ziyaret gerçekleşmiştir.  Yapılan ziyarette Öğrenci Bilgi Sistemi , Enstitü Süreçleri, Öğretim Elemanı süreçlerine yönelik toplantılar düzenlenmiş ve eğitimler verilmiştir. Çanakkale 18 Mart Üniversitesi nde kayıtlanma sürecinde sorunsuz ve başarılı geçirebilmesi için yapılan eğitim ve toplantıları verimli geçtiği belirtilmiştir.

  • İKÇÜ ÜBYS Çanakkale 18 Mart Üniversitesi Ziyareti…

    6-7 Ağustos tarihlerinde Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi kapsamında Çanakkale On Sekiz Mart Üniversitesin’de Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına ziyaret gerçekleştirilmiştir. Yapılan ziyarette Öğrenci Bilgi Sistemi ve Enstitü Süreçlerine yönelik eğitimler verilmiş ve toplantılar düzenlenmiştir. İKÇÜ ÜBYS içerisinde yer alan Uzaktan Eğitim Sistemi modülü hakkında, sistemin kullanım süreçleri ile ilgili bilgilendirme yapılmıştır. Öğrencilerin ilk kayıtları ve kayıt yenileme süreçlerinin sorunsuz bir şekilde işletilmesi için gereken işlemler anlatılmıştır. Çanakkale On Sekiz Mart Üniversitesinde verilen eğitimlere yoğun bir katılım sağlanmıştır. Katılımcılara eğitim sırasında belirtilen konular ile alakalı uygulama imkanı sunularak, verimli bir interaktif eğitim gerçekleşmiştir.

  • İKÇÜ ÜBYS Çanakkale 18 Mart Üniversitesi Ziyareti..

    25-26-27 Temmuz Tarihinde Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi kapsamında Çanakkale On Sekiz Mart Üniversitesin’de Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına ziyaret gerçekleşmiştir.  Yapılan ziyarette aktif olarak kullanılmaya başlanan Öğrenci Bilgi Sistemi Modülüne destek amaçlı olarak kullanıcı grupları ve yetkileri tanımlanmış ,öğrenci dosyası ve  mezuniyet işlem toplantıları verimli bir şekilde gerçekleştirilmiştir.


Toplam 24
Başa Dön